BARDOT

Nato dalla collaborazione di storiche aziende produttrici da sempre nel mondo della moda, Bardot è oggi un lifestyle brand, dal DNA italiano e dalla spiccata personalità.

Con le sue collezioni, Bardot riesce a garantire il giusto equilibrio tra continuità e contemporaneità. Il risultato è uno stile in cui formale e informale si fondono sapientemente in un’eleganza casual, dedicata a donne dallo spirito libero, amanti della cultura, e la cui personalità trascende la moda e le stagioni.

Come espressione del proprio percorso evolutivo, Bardot ha introdotto sin da subito il capospalla come prodotto continuativo, frutto della volontà di esprimere l’alta qualità della manifattura italiana interpretando di stagione in stagione i codici stilistici del brand a 360 gradi.

Successivamente con l’introduzione di giacche e pantaloni, Bardot diventa un brand completo. Il “Made in Milan”, fa del marchio un prodotto di altissima qualità al quale si accostano i valori classici della sartoria italiana in cui ritroviamo tessuti e pattern iconici della moda milanese.


Born from the collaboration of historic manufacturers always in the world of fashion, Bardot is today a lifestyle brand, with Italian DNA and a strong personality.

With its collections, Bardot manages to ensure the right balance between continuity and contemporaneity. The result is a style in which formal and informal blend expertly in a casual elegance, dedicated to free-spirited women, lovers of culture, and whose personality transcends fashion and seasons.

As an expression of its evolutionary path, Bardot immediately introduced the outerwear as a continuous product, the result of a desire to create a new style. as a continuous product, the result of the desire to express the high quality of Italian manufacturing, interpreting from season to season the stylistic codes of the brand at 360 degrees.

Subsequently, with the introduction of jackets and pants, Bardot becomes a complete brand. The "Made in Milan", makes the brand a product of the highest quality which is combined with the classic values of Italian tailoring in which we find iconic fabrics and patterns of Milanese fashion.